Tuesday, January 3, 2012

Pasar Malam Brinchang Cameron Highland

Masuk Apartment, rehat sekejap.. mandi.. 
Terus keluar ke Pasar Malam... 
Jammeeeedddd lagi.. 
Haru rasanya pegi sana jammeddd.. pegi sini jammedddd.. 

Nak  parking kat sini pun susah kan.. ishhhh.. 
Takpe.. Demi puaskan ati sendiri.. redho.. hehehe.. 

Memula tu cam gerimis sket... 
Selamatkan ini budak kecik dulu.. :)
Lama lama tu.. tak hujan dah pun.. 
Kemain laju lagi nenek aku.. Kena pegang.. takut ilang di sebalik bantal setoberi. hehehe
Aqeef dah tawaf kedai sendiri.. pandai je cari mainan dia... 
Jumpa yang berkenan di hati.. 
Bajak lagi.. mabuk aku.. 
Wajib beli.. Jagung Rebus.. 
Kimcan Goreng.. 
Cendawan Goreng.. 
Bayam Goreng.. 
4 Bekas RM10

Tiba hari nak balik... 
Bergambo area apartment dulu... 
Beramai-ramai..
Jalan Area Brinchang.. 
Singgah makan setoberi coklat... 
Akhirnya dapat gak rasa.. 
Kat paso malam tak pat.. 
Sbb pasar malam dah banyak yg tutup.. :)
Seme pun Jammed punya pasal!
Abg long ni.. takde yang lain.. 
Eskerim ajelah..
Sebaik masa jenjalan tu.. cuaca tak hujan walaupun mendung... 
Gerak je nak turun balik.. memang hujan lebat gile laaaaaaaa... 
Tengok kete pun banyak.. 
Percutian yang singkat... Tapi seronok... 
Yang penting.. seme pun happy... 

Lepas ni aku apdet sal penginapan plak ek...

5 comments:

Nana said...

sila la ketahui aku amat jeles
sebab aritu aku g time weekday makanya pasar malam xdek
bencik

..nOj.. said...

aduyaiii stoberi cekelat

~aSHa~ said...

gerimis mengundang...yg penting best

ratna said...

Sekali sekala pegi ch best kan...

eima said...

ko pegi bila nih ... aku pegi xmas ari tu.... gile jammed....
mampus atas jln nk ke t/rata-brinchang 1 jam ...

seb baik jumpa jln potong nk tanah rata ...dpt gak la lari jem dlm 3-4 km ...