Tuesday, January 17, 2012

Nur Ain Hanania @ 8 Mnths

Sal Adik Nea.. 
17 Januari 2012,
Alhamdulillah... masuk 8 bulan dah dia.. 

Syukurrr.. masih lagi menyusu badan sepenuhnya... 
Walaupun susu dah mula menyusut.. 
Tapi asalkan ada niat.. harapnya Nea membesar dengan sihat.. 
Dan dapat menyusu sekurang kurangnya sampai setahun.. 
Aminnnn..

Skang Nea dah merangkak pun.. :)
Nea makan skang ni.. 3 kali sehari.. 
Susu plak minum selepas makan tu..  :)

Skang apa kita makan.. dia nak makan jugak
Yelahhhhh.. dah jadi anak dara.. :p
Seme mende pun nak masuk mulut.. 

Kena lebih hati hati..  
Alhamdulillah.. Nea tak banyak ragam.. 
Dia menangis pun kalau ada mende je.. 
contoh.. cam semalam.. 
Meraung.. sbb abang dia cubit.. berbekas.. :) 
Nea dah besar kan... cepat besar ek.. 
Nanti ble jaga adik plak.. hehehehehe
Apa pun.. moga Nea membesar dengan sihat.. 
Rindu plak rasanya kat budak tecit ni... :)

8 comments:

..nOj.. said...

wei nanti ko akan pasan, budak pmpuan ni akan lebih cpt tgn nye. mengutip cepat, masuk mende dlm mulut cepat. letih la nak kejar. hehehe

atty's said...

geram betul tgk pipi nea..montel

...sWeeT uMi... said...

so comel hehehe...kejap je dah dah 8 bulan...semoga nea membesar dgn sihat ...amin

eima said...

wahhh gebu nye die ... fully bf ... caya la .....hebat ....somga rezeki nea sentiasa murah

~aSHa~ said...

bambam nye dia..bape kg dah ni.....
semoga jadi anak yg solehah ye nea...

otw dpt adik dah ke nea?

~aYu~ said...

sgt bambam la.. geram je tgk. kalau dpt nak cuibt-cubit ni..

aLoNg@Na said...

ya allah echa..kusss semangat budak Nea ni...dh tu mcm ank apek pun ada.....melepak mcm abg jugak....

Nana said...

alamakkk aku suke gmbr last skali tu