Wednesday, January 11, 2012

Apa Yang Menarik di Cameron Highland

Pendapat peribadi aku... :)

Paling menarik adalah Jagung dia.. hahahahaha.. 
Aku tak jumpa jagung semenarik.. dan sesedap di tempat lain.. 

Kalau ko beli kat CH.. rebus kat umah pun tak sedap.. :p
Kat Cameron Highland jeeeeeeee.. sedap.. hahahahaha..
Kimcan Goreng.. / Bayam Goreng.. 
Goreng kat umah pun tak sesedap cam kat Cameron Highland...  
Asam Asam... 
Bukan peberet aku sangat pun.. 
TApi glamer kat CH.. tengok orang beli asam ni.. kemain lagi banyak.. 

Meniaga kat area umah ke kak oi.. hehehehehe 
Cekelat Strawberi.. 
Gile tak glamer kat CH tu.. hehehehhe.. 
Baru dua kali pegi Cameron.. 
Dah rindu nak pegi lagi... :p

Bila nak pegi lagi ni... 
Ritu dua kali pegi musim ujan petus... 

Ble la pegi masa musim tak ujan plak yeee.. 
Time musim panas panas.. 
Org cakap setoberi manis kalau makan masa musim panas ni... :)

9 comments:

NenetPenne (NP) said...

jagung dia best kan????

Ieda AlHabsyi said...

cekelat stoberi tu best tak?

...sWeeT uMi... said...

mmg pun...sokong sgt...tak tau la nape semua tu jd sedap kat CH je huhuhuhu....

Echa said...

NP.. sedap.. tapi kalau beli bawak turun.. jadi hampeh. haahhahaha..

Echa said...

ieda... sedappp. sedap.. ada banyak jenis coklat tau orang jual.. kena pandai pilih.. ada yg tak sedap coklat dia..

Echa said...

S. Umi..

betul kan.. seme hanya sedap kat atas CH tu je.. turun tak bes dah..

ratna said...

Byk kan yg menarik kat CH. duit pun tertarik tarik jadinya...he he he

umilia said...

aku gak tak penah gi CH..huwaaaaa...

Cik Eka said...

kimcan goreng sedappp

jagung sedap..

eskrem stobery sedapppp

pendek kata semua sedap kat CH...

hihihi