Wednesday, January 25, 2012

Duit Syiling Baru 2012

Korang aku tak tau.. 
Tp.. yang aku tau.. aku baru ada 3 syiling duit baru ni ha... Kesiannnn.. :)

Ni pun dapat masa beli makan kat JJ aritu.. 
Sikit lagi nak bertekak ngan budak cashier tu.. 
Ingatkan dia bagi duit mainan.. cam token game tu.. :p
Rupanya duit baru.. hahahahaha.. kesian lagiiiiiii.. 

Ni rupa belakang duit.. 
Duit syiling yg atas sekali adalah rm0.50
bawah tu.. adalah rm0.20 dan rm0.10
Tak ke macam duit token game tu. heehehe
Pandangan hadapan.. 
Tak jauh pun beza duit syiling rm0.20 ngan rm0.50 tu...  
Tak tau nape rm0.50 ngan rm0.20 tu kaler meroh gitu.. 
Yang pasti .. ringan dari duit lama... 

Tapi.. duit lama tu.. kira dilupuskan ke camne yeee....

3 comments:

zura_habib said...

samala..br tgk mggu lepas...jakun sekejap...duit lama tu guna je kot smpi bila2...

ayang said...

kire hebat la jugak ko wlw 3kpg jek pun.. hehehe aku br sekeping tu pun 20sen jek..

...sWeeT uMi... said...

hehehe mmg nmpk cam duit token...umi pun lum pernah dapat satu pun duit syiling ni huhuhuhu...