Tuesday, January 10, 2012

Juara Masterchef 2011 - Ezani

Ok... entry ni dah basi... 
Apa ada hal kan.. Masterchef ni pun bukan live... :p

Sukacita diingatkan.. Gambar adalah banyak..

Dan gambar takde dalam mana mana laman web pun.. 
Gambar hak milik aku... 
Gigih aku mik gambo tau.. :)
Finale Mastechef malam tadi.. 
Antara
Dengan 
Ok... aku yg teruja.. 
Tapi cam dah ble agak.. sape akan menang kan..  
Ok... Menu yang dimasak oleh 
Adalah seperti berikut: 
Dan.. Ezani
Telah memasak 
Sblom keputusan diumumkan.. 
Ada surprise..  

Ezani dengan keluarga..
Dan... 

Wahidan dan keluarga..
Hadiah.. 
Akhirnya Milik Ezani... 
Tahniah la yeeeee... 

Maka.. berakhirlah Program Masterchef  Malaysia Musim Pertama ni... 
Kalau ada musim Kedua.. tak sabar aku nak tengok lagi...  

Aku memang salute la dengan Wahidan ni.. 
Walaupun dia tak menang.. tapi dia dah buktikan kebolehan dia.. 
Aku pun memang tak ble nak memasak cam dia.. siyes.. 

Apa pun.. tahniah pada dia dan juara... hehehehe... 
Gigih aku kan.. ok.. mekasih.. hehehehehe

2 comments:

Ijah EmoTemo said...

dua-dua sama hebat! heheh klu ijah masuk masterchef pun belum mampoo jd mcm diorg hihihi

...sWeeT uMi... said...

yeayyyy tahnaih kat dr ezani...mmg dah sangka dia akan menang ekekeke....