Tuesday, April 19, 2011

Sambutan Beseday Yg Lepas

Dah lama dah pun sambut besday ni... 
Rasanya hari Sabtu 9hb tu... 

Kek sponsored by adik adik.. kak long.. mak nenek seme la kot.. 
Tinkiuuuu... 




Oh... kek ni nampak menarik.. tapi aku bukan penggemar sangat kek yg ada cheese... 
Tapi takpe.. ramai yg suka.. aku tukang potong je...
Nak potong.. bukan boleh sorang je pegang pisau.. 
Kena berduet ngan Aqeef plak.. kalau tak.. 
Mau di amuknya kat kek tu nanti.. hehehe


Dah 30an ni... nak beria sambut beseday pun segan.. hahahaha
Masa ni.. en. somi takde... dia otstesen.. pegi Kluang.. sbb tu muka dia dan gambar suap suap takde.. :p

Apa pun.. thanks pada seme... susah susah je... 
dengan adiah seme tu.. eheehehheheh... 

7 comments:

atty's said...

keknya nampak sedap sgt tuh..

*Miss Geli^ said...

straberi ciskekk..ai loike!!

.:fyzz:. said...

eh besday ko yer chah..hepi belated day...sedap nya..tp kalau dpt kek dr SR yg cekelat setoberi pun beh..huhuhu..
ho la 30 an dh ko kan..aku tunggu bulan dpn huhuhu..

Nana said...

sedpapnye cheese
aku ni mmg penggemar cheese

eima said...

tak nampak peyut ....huhu

~aSHa~ said...

mcm kek aiskrim je

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)