Wednesday, April 13, 2011

RM13,000.00 Harga Ikan Patin bukan untuk 50 orang makan

haaaa... RM13k tu bukan untuk 50 orang yeeeee...

Tetapi untuk 350 orang makan.... sian ikan patin... kena fitnah cam telur tiruan.. hehehehhee...

boleh baca kat sini yeee...


skang ni seme pun mahal... 

Jangan kata ikan.. telur ikan pun mahal skang ni.. ayam pun mahal.. 

Seme pun naik harga... jadinya tak mustahil hantaran lepas ni pun naik dua kali ganda.. 

eh.. tetiba.. :p hahahahahah

5 comments:

eima said...

ops dah letak harga utk dara sendrik ke ??hehe

*Miss Geli^ said...

erm..aku pun dengar kat redio pun gitu tadik....

ah, mahal tak mahal, kena la bayor..dah masuk perut kan?

atty's said...

itulah..kalo makan tak baca bismillah kot.hahhahaha

~aSHa~ said...

lor 350...mmg la patut harga 13k...
ceh...2 org makan pun leh cecah 300 lebih..ini lak ramai2...uhuhuhuhu

{ e'mie } said...

kalau untuk 350 orang tu memang patut ler harga nyer rm13k..jatuh dalam rm37 sorang...ok lah tu..kat kedai depan ofis aku ni pun rm45 seketul..itu murah dah ler...aiyarkksss