Tuesday, April 26, 2011

Ikan Keli

Apakah ini??? haaaaaa... 


Ini adalah kepala ikan keli okkkkk.. 

bapokkkkkkkk nye besoooo... penuh sepinggan tu tau... itu kepala sahaja... 

Badannya tadek dah... 'ilang'.... 
Kalau sekali ngan badan.. rasanya kena letak dalam dulang la kot... 

Tapi.. ikan keli ni kalau bebeso gini.. isi dia tak baper bes sangat kan... 
Ini pendapat aku la... isi dia tak halus.. kasar sket... 

Ikan ni hasil pancingan... bukan beli kat pasar pun... tapi memang menakutkan... 
Nak makan pun pikir 2,3 kali.. 
hahahahahhahahah... 

6 comments:

eima said...

penah tgk kat kg aku byk .. tangkap kat dlm bendang je.. bkn takat ikan keli haruan besar betis ko pun ade ok .. dekat 3-4 kilo gitu ... takut....

{ e'mie } said...

geli plak aku tengok..macam haper ajer..aku memang tak makan ikan keli...dah tu ko pulun tak ikan tu?..

Ieda Al-Habsyi said...

haa..betoi tu ikan keli kalo besau bapak isi tak berapa manis, kalo yg kering2 tu cam rangup skit kan :)
BUDAK KECIK NYANYI LAGU MAHER ZAIN - INSYAALLAH

♥MiZz-siHa♥ said...

mak oi..besarnye kepala die..
ye la penah jgk dgr..klau bsr sgt isi die xbrape sedap..

Nana said...

btol2 ikan keli beso2 xbape sedap isi dia
baik kecik2 tu lg lemak

Farra Dhelina said...

mak aiii..bsr nyaaaa...buat kari tu...settle!!!