Monday, April 4, 2011

Makan.. makan.. makan...

Aku sebenarnya memang suka makan.. 
Makan.. makan dan makan.. 

Sekarang lagi la.. asik makan... :)
Tapi ada satu tempat ni.. memang la sedap makanan dia.. 
Bagi aku la kan... 

Dan .. kat sini.. nama menu dia sangat la unik... 
Cuma aku tak penah terai je menu yg unik unik ni.. hehehehe
Tu ada jugak Roti Tampal Jantan.. (2 Egg) :p
Nora ko peminat SRK kan?? 
Mgkin boleh cuba menu kat bawah ni ha...
Mgkin lepas makan.. mimpi SRK.. :)
Yg selalu aku order...Ni nasi Goreng Pataya (en. somi)
Dan aku mesti order Ciken Cop.. 
Isi je seme tu.. ada ciken cop aku penah makan.. ada tulang seme kan.. 
Yg ni kuah dia pun mabeles.. sedap wei.. 
Dah tu.. ciken cop ni tak sampai rm10 pun.. murah kan?? hehehe.. 
Kedai ni kat Bukit Katil.. ada kot yg penah pegi.. 
Bes kan?? hehehehe

4 comments:

eT said...

nape xorder mee racun tuh???huhu
leh wat review sodap ke idak...

Anonymous said...

salam.bukit katil kat area mana ye?

Echa said...

Et...

serba salah nak order... hehehehe.. nanti kita try la ek... ni tak tau lagi bila nak pegi ni... hehehee

Echa said...

anon...

bukit katil kat area taman puncak tu.. kan dulu kedai ni.. kedai orang panggil pokok ceri tu.. ceri delight kot.. skang ni dah jadi cafe.. sederet ngan kedai kedai tu...