Tuesday, April 5, 2011

Admitted - INFLUENZA

 Skang ni kena lebih peka ngan kesihatan anak anak kan.. 
Kat sini ramai tul anak tak sihat... 
Aqeef pun tak sihat skang ni... 

Minggu lepas... anak buah aku admitted... 
Influenza.. 
Rilek gile budak ni.. lepak je.. hehehehehe  



Tp yg datang melawat kena ada protection la.. 
Masa melawat tu.. dia dah ok dah sket.. 
Demam pun ok dah...  
Aku persembahkan gambar aku yg COMEL tu... 
Boleh jadi bahan kejian la kot.. ahaahhahahahha.. 
Kemain besar perut kan.. sama je baju ngan langsir.. 
Ok la tuuuuuu.. hahahahhaa...

2 comments:

..nOj.. said...

besarnye lengan. :p hehehe

wei bahaya gak mende ni kan. berjangkit ngan sape la tu gamaknye. sian lahai. merah kemain bibir. panas dlm la tu

*Miss Geli^ said...

eh eh..echa ngandung ke tu? tak bgtau pun tawwww...hahahhaha