Monday, April 25, 2011

Memang tak boleh Blah!

adeiiii laaaa... harini bapok nye la mengantuk... gile tak penah rasa mengantuk gini... 

Rasa malas tu biasa la kan... setiap hari memang ada rasa malas tu... 

Tapi rasa mengantuk ni memang tak boleh blah laaaaa... :)

Ini lah pasalnya bila tiga hari ni cuti.. bangun lambat.. heheehehe... 

Dah tu pagi tadi.. kemain awal lagi bangun... :p

Siap siap seme... siap sempat baring baring... potong kuku Aqeef... barulah kejut en. somi... hehehee... 

Sudahnya mengantuk tahap gaban ni ha.... 

Oh yeeeee.. aku memang obses untuk bercuti pada hari Isnin dan Jumaat yeeeeee... :p

Jangan ditanya kenapa... tiada jawapan untuk itu... hahahahahhaha

Korang layan AF tak... 

AF kalini aku memang rasa faileddddddd gile.. :p

Dan rasanya selepas tersingkir dan tergugurnya 3  orang tu.... 

Barulah bebetul persaingan bermula.. hahahahaa... 

Aku memang suka jadi juri secara tak nyata ni... 

Tapi kak ogy memang jujur la dalam menilai... ai loikkkeeeeeee.. hahahahaha.. 

Sekian.. tq.. meh kita layan mata plak... 
Tengok Maharaja lawak kat internet... 
Tak mampu nak langgan lagi :p

5 comments:

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

hehhe layan mentor lagi nagus dr layan AF...
maharajalawak mmg layan...

betul tu..tang isnin je sure kemalasan melanda..mood pun xtau kemana hehhe yg penting esok n friday mama kyra cuti hehehe..

Nana said...

satu je aku nk ckp
mmg dah agak fina & hazama masuk
ehhee

Echa said...

adlin...
wah.. cuti lama ni.. nak pegi holiday mana.. syokkkk nye jenjalan.. happy holiday yeeee...

Echa said...

nana..

ko nak cakap dua pun takpe...
tapi yg hani tu sore memang biasa biasa je... fir ok... tapi tak kisah la... fina sore memang power... haa.. abih la budak af tu.. hahahahahah

eima said...

dah sampai due belum ni ...
good luck ....