Monday, November 30, 2009

Besday Aeyman!

Happy Besday Aeyman!!!!.. 4 years dah budak ni.. :)

Ptg balik keje tu singgah JJ dulu.. yg benarnya nak g tempah kek besday dia... pastu sbb lapar.. g singgah makan kat food court... siap beli kek kecik ben10 tuk pengubat hati.. hehehe..


ni rupa besday boy yg fanatik ngan ben10 dan sewaktu dengannya..:p

ni plak ahli-ahli kabinet yg lain..
tolong memeriahkan majelis..
tolong makan.. hehehe



tu bukan aku tumbuk muka dia sampai nangis yeeee..
tu tangan dia sendiri tu..
nangis sbb dia sebok nak makan kek
tapi aku sebok nak bergambooo.. alaaa.. rilek ar....
tak menyaboooo...:)


ha.. kan aku dah cakap..
sampai terpejam-pejam bijik mata..
tapi memang sedap kek tu...
rupe dia biasa.. tapi rasa dia bessss..
cam ada crispy dalam kek tu.. beh wooo.. hehehe..

*epi besday aeyman... selamat panjang umur dan dimurahkan rezeki..*

3 comments:

zh-ena said...

selamat hari jadi Aeyman..

cik ena doakan semoga Aeyman menjadi anak yg soleh..Amin

Echa said...

tima kasih cik ena... (wakil aeyman).. hehehe..

*Miss Geli^ said...

besor tol kek ben10 tu..cik nora nak mintak sikit pun tak sampai ati taw