Thursday, November 12, 2009

Happy Birthday!

Semalam balik keje, terus zaasssss ke JJ.. g beli kek... g beli kfc.. nak celebrate besday abg ipar aku... yg ke....40 . ;p

besday dia dah lepas pun.... 10 November aritu.. buat malam tadi sbb nak tunggu adik aku yg study kat shah alam tu balik.. dia dah bis blajar dah.. tunggu result je.. dia mik degree.. segan aku.. hahahaha.. pasni kalau ada rezeki.. sambung master lak.. :)

yg ada gambo ini ajelah ye.. gambo tuan rumah.. takde.. keadaan tak mengizinkan.. dengan tak mandinya lagi.. dengan selekeh ya rabbiiii.. tak koselah aku nak amik gambo.. yg penting.. makan.. makan.. makan.. hehehe..



last but not least.. ni hadiah tuk sebeday boy.. lupa aku nak bitau.. ada dua adiah.. satu tuk sebeday boy.. satu lagi tuk adik bongsu aku yg lelaki tu.. besday dia 5 jan ni.. bagi in advance.. senang.. sok jangan buat muke seposen mintak adiah.. hehehehehhe....dedua dapat jam tangan yeee... @ city Chain JJ... daaaaaaa..

*sblom ada yg tanya pesal ghuper kek tu gitu.. itu sbb kek tu jatuh.. hahahaha.. senget jadinya ko.. tapi rasanya sedapnya tetap tak berubah... itu yg paling pnting.. :P

9 comments:

::Mamalyna:: said...

hehehe....cam tau2 jer soalan aku yer...mana tau kut2 SR wat kek pesen camtu tuk ko...sapeler yang bawak kek tue...tangan tak bedung ko? hehehe...jgn mara yer..

Echa said...

hehehe.. aku dah agak dah.. korang kan asal pelik sket je.. mesti ada isu.. hehehe.. kak aku yg pegang.. aku pun tak tau camner jatuh.. sbb kek dalam kete dia.. heehehe..

SYAbAR said...

biasalah... dah suratan atau kebetulan kan dik!

..nOj.. said...

a ah ko ni mmg cekap tul.. tau2 je aku nk tanye nape cekelat rice tu kt belah sane manakala kek kt cni sket... spoil betul la... eh kakak ke adik yg buat ni... pandai ek tuduh kakak plak

Echa said...

kek dalam kete kak aku.. aku dok kete blakang.. ngan laki aku.. sampai je umah dia yg bitau kek jatuh.. hehehehe..

ايزان عبداللطيف said...

huwa...nak sikit...ni tingin makan jugak ni

~aSHa~ said...

mana besday boy

Ena said...

Hepi Besday la to Besday Boy..Pakcik Yeh? x Per senget pongg.. yg Penting Sodapppp di Makan.. Hehehe..

Echa said...

asha.. besday boy.. low profile.. hehehe.. payah aku nak tempek gambo laki org ni.. haahhaha...

ena... apa pakcik nehhhh.. BIL.. abg ipar la.. tak baekk tau.. hehehehehe...