Monday, November 16, 2009

Konvokesyen Atirah..

Alkisahnya... semalam.. Ahad ada konvokesyen Atirah.... konvokesyen kooo.. :).. 6 tahun dah dia kan.. so, tahun depan dah masuk sekolah betul dah..


dia dapat no. 1 dalam kelas.. tahun lepas pun sama...
dan dapat cemerlang Bahasa Inggeris dan Pendidikan Islam..

dulu kita umur gini tak merasa pun kai camni kan??
untung bebudak skang ni... kan?? kan??


buat kat tempat tahun lepas gak.. Dewan Besar Masjid Al-Azim
Melaka...

Atirah n Aeyman masa sampai tu...
ngan uniform sekolah..

oh yaaa. aeyman baru 4 tahun.. tak konvo lagi..
dia tak pat adiah pun.. dia dapat no.4.. hehehe..
adiah sampai no.3 je..
takpe.. tahun depan bole dapat adiah ek..
blajar rerajin.. :p



Majlis mula dalam kul 8 camtu...
Ada budak mengaji... sorang lagi terjemahkan..


pastu ada persembahan kompang..


pastu ada tarian zapin.. kemain lagi ko.. hehehe..

ada lakonan.. atirah yg kiri sekali... kai serba putih..
jadi bangau katanya.. heehhe


ini persembahan boria...

las sekali sblom penyampaian sijil, ada pakaian beragam...

tetamu VVIP yang hadir... hehehe....

mak ngan nek aku... arrisa..

kami adik beradik...

last but not leas.. mesti la kena ada gambo tuan rumah sefamily..

seronok tak seronok... tengok bebudak bergaya kan.. heehhe..
lupa aku nak cakap..
yg konvo ni dia gabungkan seme tadika bijak cemerlang nyer bahagian..
ada 4 tempat kot... tu yg berduyun duyun budak tu.. hehehe..
selesaila citer konvo atirah ari ahad..

7 comments:

Ena said...

Salam..

Wahhh pandainyerr.. moga 2 terus cemerlang sampai2 bile2.. bestnyer dpt anak yg bijak camni kann..
Tahniah buat Atirah ye!

::Mamalyna:: said...

budak2 skang nie untung kan..gudgirl atirah...dpt no 1 2 tahun berturut2 tue...lehler ikut jejak mak ngah yer..

Echa said...

ena..rezeki masing masing kan.. alhamdulillah ar... setakat ni memang keputusan dia ok... biarlah sampai besar tu harapnya....tq ena..

mamalyna... itu aku ckap.. untung.. kita merasa pun dah umur dekat veteran dah.. hahahaah... ko perli aku ke apa tu wei?? hahahaha.. jangan ikut jejak mak ngah yg xtend banyakkali ni.. ikut jejak mama dia... grade on time.. heehhe

..nOj.. said...

1. athirah sgt pandai...
2. baju konvo athirah sgt lawo
3. ko dlu seusia athirah xpakai penah pakai jubah ke? tungguuu nnt nk tayang
4. budak2 skang sgt pandai wat persembahan... sgt kagum
last skali... pesai ko bergambo secara membongkok tu... fail

Echa said...

wei.. aku takde pun gambo kai jubah time tadika la wei.. sius mana ada.. a'ah la.. pesal gambo aku membongkok tu... sengal tul.. kan dah fail.. huh... cepat aje mata ko tangkap seme tu kan.. hehehe

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

biasanya kan, yang konvo anak sorang, tapi yang datang menonton, mesti secara berjemaahkan.. atuk nenek mak sedara pak sedara semua datang (ni akak cakap akak sendiri ni tau)heheheh.

budak2 sekarang memang bijak.. memagn tak dinafikan.. eh echa, akak dulu konvo tadika pakai gak jubah ni..

Nana said...

bez kan budak zaman skang ni 6hn pun ada kovo siap ada konsert2 bagai hehe