Friday, November 20, 2009

Yeay!

dah dapat payslip.. yeaaaayy!!

dapat payslip pun sukeee... kalau dah masuk gaji lagi ar sukeeee... :p

lamaaaaanyer la tak tengok payslip tu kan?? hehehehe.. salu tengok payslip bulan lepas je.. lambat sangat kuarnya payslip bulan Nov ni..

suke.. suke.. sukeeeeeeeeee... alhamdulillah..

panjang dah list menanti ni...

yg paling nak didahulukan... susu aqeef...

yg lebih lebih tu baru untuk aku.. hehehe..

eh.. tapi ada lebih ke?? cam takde jeee.. cam cukup cukup jeeee.. huwaaaaaa...

dengarnya saper masuk gaji kat mebeng.. gaji dah masuk pagi tadi.. agaknya skang ni derang tengah hepi giler soping kat jj.. ini tidak adil!!! jeles.. jelesssss.. takpe.. duit korang gak yg bis dulu.. hahahahahah.. (padahal nak sedapkan ati yg tak dapat gaji lagi ni).. :p

9 comments:

Nana said...

awal nye dah masyuk..bez bole soping

Echa said...

mana deeee... kita tak guna mebeg.. guna cimb.. kiranya tak besss la.. heehhehe...lambatnya nak tunggu senin..

SYAbAR said...

akak pun yeay... juga. Gaji dah dpt, anak2 pun dah pos kg... 1 bulan honeymoon la, hikhikhik

Echa said...

waaaa.. kalau camtu.. akak bukan yeay je.. yeay! yeay! hehehehhe.. besss nyer laaaa.. mana destinasi tu kakkkk. jelesnyer..

SYAbAR said...

`rmhku syurgaku' la... nak p mana lg dik, cuti tinggal 3 hari, bajet cukup2 sampai hujung tahun

kini jdlah aku surirmh sebenarnya, adoiiiii!!!! mana taknya... selama ni maid yg dok basuh-seterika pakaian

bling2.. dok nampak kedai dobi

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

beh ar gaji dah masuk. apasal la kitaorang masuk lambat? tak leh shopping hujung minggu ni..

Drama Mama said...

wahhh i miss getting paid!!!

Nana said...

pun baru gak dpt payslip ni

Echa said...

baru nak dapat payslip?? ni gaji dah bis dah pun.. heheheh