Thursday, November 19, 2009

Entry Makan Makan....

Dua hari lepas.. g makan kat Apple Burger.. ayah aku blanje plak.. murah rezeki.. hehehe...suke laaa.. makan pree saper tak suke kan??

Sebenarnya banyak kali dah makan sini.. bole tahan.. macam macam adaaaaa... ada western.. asam pedas.. nasi lemak.. burger... goreng goreng... yong tau fu pun ada... kan macam macam tu... tapi kalau aku datang sini, biasanya aku makan western.. :p kemain lagi tekak melayu bila makan makanan omputih ni... rasa sedap dia semacam.. :) harga pun ok... bole diterima dek akal lagi...

Saper nak pegi.. try la makan sini.. so far, tekak aku ni memang ok aje.. hehehe.. kedai ni cam kat bawah ni rupanya... betol betol sebelah Hotel Straits Meridian.. tepi jalan je.. sure nampak.. kat area Pasaraya Keluargaku.. dekat ngan Masjid Al-Azim.. eh.. banyak lagi ar bangunan dekat situ.. payah lak aku nak sbut satu satu.. heheheh..


memacam makanan ada kan???? bakso pun ada tu...
banyak gerai kecik kat luar tu...

Antara makanan yg diorder...

Asam Pedas.. memacam daun dalam tu.. hehehe..
Ada ikan masin, telur masin, timun.. sambal belacan, petai..
ulam..

ni Aeyman nyer makanan.. burger ayam..
ada baked bean.. fries..

ini tuan rumah nyer makanan.. hehehe

chicken chop.. sedappp weiii.. garinggg.. isi jeee
mabeless ar.. hehehe...tapi sayangnya tak bis..
besar sangat aku rasa.. nampak cam kecik.. heheh

dengan air kiwi.. sedap jugak.. meh datang melaka meh.. hehe

10 comments:

Anonymous said...

tros lapo tgk gambo makanan ni heheh

Unknown said...

biasa la,kalau makan luar sesekali mesti la nak pekena western kan. kalau nak makan nasi, kat rumah pun boleh, yer tak

Echa @ Syaz1601 said...
This comment has been removed by the author.
Drama Mama said...

lamanya tak makan western! meleleh liur tengok chicken chop tuh.

kat kedai tu ada burger apple ka? hehehe

Echa said...

lagi satu.. kalau makan luar kena la amik gambo.. makan kat umah tak yah mik gambo pun takpe.. haahhahaha... tapi tul ar kak mimi.. tekak ni kalau makan luar.. terus jadi gatal nak makan western.. hehe

Echa said...

Drama Mama.. kedai tu apple beger tak tau la ada ke tak.. hehe.. tapi dalam stiap set western ke.. burger yg kita order tu.. mesti ada apple... apple slice.. hehehe.. sekali imbas nampak cam timun..

..nOj.. said...

epel? aku slalu gak letak epal ijau lam sayur... lam burger xpenah plak... dap ke wei? isshh sib baik la ade stok makanan lg kt opis ni... terus lapo ni

Echa said...

ko memang amalkan pemakanan secara sihat.. aku tau tu.. hehehe.. ko try la epel letakdalam beger.. pastu bitau aku camner rasanya..

lin_cute said...

taun lepas aku g melaka, adakah restoran ni berhadapan dengan restoran asam pedas jugak....kat tempat yang aku makan tu memang byk makanan.....best....

Ena said...

wahhh.. memg mknan tu wat sy yg lom mkn tengahari nie jd bertambah berkeroncong laparrr..adeiii
melaka dah len la skrg.. x cam bbrape thn dulu.. semakin cantek, menarek, tertarik & bla bla bla...