Friday, April 19, 2013

Universal Studios - Mascots / Character

Kami ke USS ni.. adalah seramai 8 dewasa 5 Kanak-kanak.. 
Jadinya mmg ada huru hara sket la.. :)
Tp seronok.. sbb p reramai kan... 

Masuk USS hari Ahad.. 
Dan kebetulan hujan dari pagi tu... spoiled... :(
Orang pun tak berapa nak ramai sangat.. so far ok la kot.. 
Kalau setiap street tu.. 
Mmg akan ada mascots ni la.. eh.. mascots ke kita panggil.. 
lantak la... heheheeh.. 

Cuma kan.. kena beratur tuk amik gambo.. 
dan kena kejo sket la.. 
Mana yg laju sangat jalan tu.. mmg aku biarkan je.. 
Tak larat sangat nak kejo dah.. walaupun baru tiba.. hehehehe

NI ajelah antara yg sempat nak amik gambo 


My Frennn.. kata en somi la kan.. hehehhe 
Banyak lagi sbnarnya karakter2 sepanjang jalan tu... 
Tp kan.. sbb ramai sangat beratur nak amik gambo.. 
Tak daya sangat la wei.. 
Ada plak yang suh tunggu sejam.. 
Karakter nak berehat katanya..   
Yang Shrek ni pun.. nak amik gambo kena ikut plak dia berjalan.. tgok blakang.. 
depan.. seme  pun dah ada org ikut nak bergambo.. 
Dan hujan tau masa ni... 
Mmg mencabar betul kalau berjalan time hujan ni ... :( 
Banyak karakter tak pat amik gambo.. 

dengan Marilyn Monroe pun tak pat.. 
Lawaaaaaaaaaaa.. tp dia bizi! :p

6 comments:

babYpose said...

salam, bestnya..belum ada rezeki lagi ke sana, pegi ramai2 lagi bestkan, nak cari geng mcm ni :)

Nana said...

sama la aku pon xbanyak bgambo ngan maskot
mana dan je amek

Echa said...

babypose - insyaallah.. ada rezeki nanti tu.. kena plan baik baik... amik pakej hotel je senang...

Echa said...

nana...
nak bergambo pun kena beratur.. pe cer kan.. pastu sampai turn kita.. dia cakap 'sorry.. ' sakit ati je.. hehehehehe...

Cik City said...

tgk gaya...macam mak nyer je yang suka sangat..hhahahah

Echa said...

cikcity..

cam siakkkk..
tp mak harus lebih gembira dari anak.. sbb biasanya mak akan penat kemudian harinya mengejar anak anak yang gembira pada awal harinya tu.. hahahahahhaa