Wednesday, May 11, 2011

Personalized / Printed Ribbon



Kengkawan.. kat mana aku nak cari ribbon cenggini yeeee... 

Yang boleh tulis tulis nama kita tu... ehehehehhee... 

Rasanya mahal kan ribbon cenggini?? 

Ada yang aku penah tengok.. segulung sampai cecah rm300... 

Kalau ada yang murah sket... tolong bitau yeeee... 

Saya tengah mencari ribbon cenggini ... kalau ada info jual kat mana-mana... boleh bitau yeee... kalau boleh on9 je.. senang aku nak order... 

Kalau kat kedai.. cam malas je nak pegi... :p

Kata semuanya di hujung jari kan... 
Tapi aku dah search dah pun.. pelik betul bila tak jumpa pun... :)

Tinkiu... atas bantuan... 

3 comments:

♥cikmOt♥ said...

ko nak wat apa...print nama sendiri ke nama bb ni???

Echa said...

cik mot..

ala ko ni... ko mesti tau kan.. meh bagi link meh... nak print nama satu keluarga ni wei.. hehehee

♥MiZz-siHa♥ said...

xpenah dgr plak kt reben cam nie??hehehe..ketinggalan btl la..haha