Tuesday, May 10, 2011

Kenaikan Harga Gula

Harga gula naik yeeee... RM0.20 jeeeeeee... 

Nampaknya lepas ni mungkin sirap limau terus naik harga.... 

Kuih muih pun sama la yeeee... 

Takpelah... lepas ni.. kita try nira kelapa... boleh kan?? tak yah guna gula dah... 

Apa pun... tu kan seme tuk kebaikan rakyat... kita terima je... 

Nanti nanti gaji naik la tu... kan?? kan?? kan?? 

Bonus hujung tahun pun mesti berganda ganda... 

Terima kasih semua... :p

4 comments:

eima said...

aku tak kisah sgt bab gula naik ni ..sbb au jarang beli gula... tp sakit ati time nk byr kat kedai .. mau nye harge nescafe ais jd RM2.00

*Miss Geli^ said...

alah..naik 20sen je kan..
lepas ni sure kerajaan akan naikkan gaji seorang RM1..sebb purata aku guna gula sebulan, adalah 5 kilo sahaja..dah pakai 5 kilo, rm1 la kan lari?


hahahhahahahahah....

{ e'mie } said...

aku kena naikkan harga kerepek lah ni..dah gula naik..nak tunggu gaji memang bley mengharap ajer ler...so, lepas ni kat bazar ramadhan ker aper ker..kuih 2 ketui jadi rm1 dah ler...uhukksss

♥MiZz-siHa♥ said...

mst kuih pas nie nik harga..dr 3 rm1..mst jd 2 rm1