Tuesday, February 5, 2013

Majlis Perkahwinan di Teluk Intan Perak

26 Januari 2013

Dari Penang.. kami ke Perak semula... 

Teluk Intan... :)

Mmg jalan jalan nak cari pasal dan cari penat.. huhuhuhu... 
Xpe.. berjalan mmg la penat kan.. 
Kita hanya mampu merancang.. huhuhuhu... :p

Keputusan ni dibuat last minit gak.. 
Sang suami ni la.. geram ok.. 

Kami gegas ke Teluk Intan sbb en somi terpaksa kembali kepada plan 
yang palingggggg asal.. 

iaitu.. menghadirkan diri ke kenduri kawen kawan dia... 
sebelah pihak perempuan.. sbb last minit 
tau yang kami tak dapat nak p masa kenduri sebelah lelaki kat kiil 
minggu depan nya tu.. sbb ada sukan jabatan.. :(

So, moh le kita batal apa yg dah diplan tu.. huhuhu... 

Ok... dah jumpa banner
Majlisnya dibuat di dewan org ramai ni... 
Dewan ke ek nama dia... 
Cam lapangan futsal kot.. ntah..
Luassssss sangat ok.. 
Bagus jugak buat camni... sbb tak panas. berangin je... 
Selesa. 
Luas kan... sebahagian kawasan adalah tempat parking kereta... 
Mmg tengah lapar.. makan je apa yg ada.. hehehe.. 
Lauk sedappppppp.. 
Rendang tok dia mabelesssss sangat.. 
Itu dia pengantin lelaki.. merangkap member laki aku ni... 
Pengantin perempuan tak sempat nak amik gambo... hehehe
Sampai pun dah kul 3ptg ye...
Majlis pun dah kosong je.. 

Yg tinggal abg pantin lelaki.. yg sibuk berkaroke.. 
Kemain lagi ye Dato'.. hahahahha
Yg kawen ni sbnarnya adik Dato' Jalaluddin Hassan
Masa aku tiba dia tengah sibuk berkaraoke
Ok la tu kan... Kellllasssssss... apa pun.. dia mmg tak sombong.. 
Ayah dia.. yang penah ajar alib ba ta dulu tu pun ada jugak.. 

Ok.. habis citer kenduri... last minit punya plan pun bermula di sini.. :)

3 comments:

Nana said...

sape nama pengantin laki ni?mcm kenal je mcm kwn skolah aku adik jalaludin hasan gak

Echa said...

yela kot nana... skali betul.. hehehehe.. member dia panggey ezat je... polis skang kat pd...

ezad hassan said...
This comment has been removed by a blog administrator.