Wednesday, February 13, 2013

Maaf.. Gambar Homestay ini je yang ada.. :)

Ada yang tanya gambar homestay... 

Satu satunya gambar yg memang lupa nak amik.. 

Yang ada pun.. ini la.. 
Gambar anak anak ni kat dalam rumah... 
Ni kawasan ruang tamu dia... tu tangga tu... 
Bahaya sket tuk anak anak kecik...  
Kemain gembira abang ada kawan.. hehehe 
Ada sket pun gambo lantai dia... hehehehe... 
Ada satu sofa... ada carpet.. depan carpet tu ada tv.. 
Ada astro jugak rasanya... 

Rugi rasa tak amik gambar... 
Tp so far... ok la ...  

2 comments:

Nieyl said...

hihi~terlupe yea....
nieyl klu g memane...
gambar xkan lupe...
hangkut la DSLR besar tuh g memane...hihihi :)

Echa said...

nieyl...

mmg tak ingat langsung nak amik gambar homestay ni... padahal gambo lelain ada je..agaknya sbb amarah malam tu.. terus lupa nak snap gambo.. hehehe... gambo budak budak je banyak ni.. hehehee

lagipun kan nieyl.. kita takde dslr. kamera kenonit je.. tu yg kekadang tak sedo ada bawak kamera. hehehehhe