Thursday, August 30, 2012

Sambutan Hari Lahir Muhammad Aqeef Haiqal ke 5

Celebrate beseday Abg Long haritu... kat rumah je... 
Petang tu jalan ke SR.. beli kek... 
Kek Mama Long blanje... :)
Satey Ayang blanje..... :)
Bihun nenek gorengkan... :)
Alhamdulillah.... 
 Beseday Boy tiup lilin... mau tercabut lilin.. huh
Meriahhhhh.. kebetulan sepupu seme balik beraya kan.. hehehee...  
Ni menu tambahan..  
Alhamdulillahhhh.. kenyang.. mekasih pada yg sponsor... :)

Aqeef tahun ni request nak celebrate .. potong kek kat skul jugak... 
So, ni masa ibu babah melabur tuk dia plak la... 

Order kek.. tempat biasa.. ;)
Kek Choc Moist... gambo Angry Bird...  
Zassss amik kek pagi tu... (Hari Isnin... hari pertama naik sekolah)
terus ke skul dia... :) 
Tuk sambutan besday kat skul... 
Aku mmg tak amik masa belajar... aku guna waktu rehat.. waktu makan derang.. 
Tuk jimatkan masa dan senangkan semua orang.. 

Aku mmg beli sesiap polisterin... sudu plastik... 
Air kotak Milo... Tisu... Plastik hitam tuk isi sampah... 
Alhamdulillah.. mmg ngam ngam sampai habis waktu makan... :) 
Seronok bila dapat happykan budak budak... 
Biarpun kek tu.. ngam ngam tuk derang dan cikgu je... 
Aku tak dapat jamah walaupun sikit.. 
Takpelah.. janji derang happy kan.. 
Bukan selalu.. :) 
Tuk goodies... aku dah tempat awal.. sblom puasa lagi.. 
Tempah dari... kak Mai... http://www.facebook.com/partythemepack 
Syukur alhamdulillah.. semua berjalan lancar.. spt di rancang... 
HB Abang Long... :)


No comments: