Thursday, August 30, 2012

Rawang Burger Bakar / Burger Bakar MITC

Ritu try Rawang Burger Bakar... tp kat MITC... 
Takde la sampai ke Rawang sana tu kan.... 

1st time pegi.. mmg takde org pun.. gerimis lagipun masa tu.. 
Tapau je.... 
Ni Menu... 
Dalam anggaran 20min tunggu tu.. 
Ke tak sampai ye.. tp tak lama la... tengok baper ramai yg tunggu... 

Ok.. ni yg aku bungkus...  
Burgembira kot nama dia.. :) 
Ni Hot Shot.. :)

Sedapppppppp ok.. korang kena try sendiri rasa dia camne... 
Daging dia teballllll... 
Mmg sedap bagi aku.. 

Dua hari lepas.. pegi balik MITC... beger bakar ni... 
makan situ plak... pun tak berapa nak ramai.. tak sampai beratur  pun.. hehehe.. 

order... Chicken Pop plak.. 
Ikut tekak aku.. sedap ayam lagi dari daging.. hehehe.. 
Kena try sendiri laaaa... 

Burger Bakar ni... area MITC... 
Bebetul sebelah Ikan Bakar Malim... 
di antara ikan bakar malim dengan Naiman.... 
Buka jam 6.30ptg.. sampai 2.00pg... 

Kalau sini.. makan.. beger sahaja.. air kena order kat sebelah.. 
Kedai Ikan Bakar Malim tu.. hehehe.. bawak air sndiri la senang.. :p

Try la.. tak ramai pun.. kecuali hari cuti la kot... :)
Selamat Menjamu Selera... :)

2 comments:

Nana said...

dah tak yah susah2 datang kl makan bege bakar hehee

Mohammed Zamri said...

Assalamualaikum...

Erm... memang membuka selera walaupun hanya melihatnya pada gambar sahaja.