Friday, July 8, 2011

Spagetthi Goreng

Haa.. jangan memain.. 
Boleh kata setahun dah takde gambar masak masak ni kan.. hahahahah.. 

Ni bukan salah blog yeeee.. 
Ni bebetul blog aku ni... sila jangan klik tanda pangkah.. :p

Bila perut lapar.. pepandai la nak idop.. 
Nak kenyangkan perot sendiri kan.. 

Tapi aku buat ni tuk satu family.. 
Mak ngan adik seme pun makan..
Sedap katanya.. padahal memasing tengah lapar.. kalau goreng tepung kosong pun sodap.. ahahahaha

Dah yang ada dalam kabinet..SPAGETTHI yang sket hari lagi nak berkulat.. :p
Dalam fridge plak cuma ada DAGING BURGER RAMLY.. 

Jadinya... rebus je spagetthi.. hancurkan daging burger tu.. 
Ala ala minced meat tu kan.. hahahhaha.. 

Tumis bawang besar yg didadukan.. letak la cili boh skettttt.. masuk daging burger yg hancur tu.. 
Goreng gorenggggg.. siap.. 


Yg penting.. sodap dan kenyang.. hehehehehe

2 comments:

eima said...

o0o bleh ek wat gitu .. aku pun ade speghetti yg hampir nk berlulat gak ... hahaha daging burger yg dah kering dek frost pun ade ....bleh wat ni

bagus2 ideas..

cikmOt said...

anak aku suka yang spiral punya...sure abis dia makan...si irfan la tu...selera western sikit