Tuesday, July 26, 2011

Lagi Kisah Doyan....

Masih berkisahkan cerita doyan.. 
Selagi musim doyan ni tak habis... selagi itulah banyak citer doyan kan.. 

Alhamdulillah.. tahun ni adalah sangat mewah dengan doyan ni.. 
Bukannya dusun doyan kat kampung tu banyak hasilll.. takdeeeee.. 
Dusun doyan pun takde.. kalau nak makan pepandai la beli... :p

Rezeki beli doyan tahun ni amat menggalakkan.. 
Puas gile la makan doyan.. kan mak?? hehehehehhe
Merata rata tempat beli doyan ni ha.. 

Baru baru ni beli doyan.. tak tau nak sakit ati ke.. suka hati.. 
Sebijik doyan tu.. ada dua ulas je isinya... 
Tapi bapok beso la ulas dia tu... 
Tengok la gambo kat bawah ni ha.. 
Mungkin durian kacuk ngan buah kelapa kot.. :)


Penuh satu tapak tangan wei.. 
Ni tapak tangan aku ni.. memang lebar pinggan tapak tangan aku.. 
Kalau tapak tangan dah beso gini.. muka apatah lagi kan. hahahahaa


Gemuk wei.. isi doyan.. hehehehe.. 
Puas makan sebijik tu.. kongsi dua orang.. hahahahaha.. 

Aku kalau makan doyan.. dua tiga ulas cukup dah.. 
Takde la mengadap sebiji camtu kan.. 
Sbb aku pun masih menyusukan budak... haru biru nanti.. 

Alhamdulillah.. budak yang disusukan pun tak meragam... 

Tapi... jangan plak korang makan doyan ngan manggis... 
Tak sesuaiiii. hehehehehhee

8 comments:

umilia said...

mkn durian leh tmbhkan susu wei..series wa ckp lu..hehehehe...

Nana said...

amboi gebus nye tgk doyan tu
bln pose bakal menjelma
sure doyan xbape laku kan

eima said...

org kate mkn durian ngan manggis leh meninggal betul ke ??

eima said...

org kate mkn durian ngan manggis leh meninggal betul ke ??

Echa said...

lia.. memang boleh tambah susu ke wei.. ko biar betik..

Echa said...

nana..
doyan kan panas.. mesti orang sibuk nak cari air batu je nanti wei.. doyan tak pandang dah. hehehehee

Echa said...

eima..

combination dedua tu memang tak rasi wei.. tapi tak tau lak boleh bawak meninggal.. tapi memang tak boleh..

~aSHa~ said...

perggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh....beso tul