Thursday, July 7, 2011

Perniagaan Yong Fong Bachang Melaka

Rentetan dari Entry ni :  Kedai Barang Baby Murah

Ni aku bagi detail kedai ni :

Kedai ni adalah di Bachang, Melaka ye.

Bawah ni aku bg detail alamat dan no fon.
Masa operasi pun ada. 

Kalau orang Melaka yang x tau jalan.. 
Ok. aku bagi direction secara bertulis ye.

Korang tau kan The Store lama. Kalau dari pandangan bahagian tepi yang ada deretan kedai makan cina banyak banyak tu.. (kedai makan sebelah kiri),tepi tu ada simpang sebelah kanan.. jalan yang ada KFC / Bank Islam lama dulu.. korang susur je ke kanan. 

Akan lalu Hotel Selectar ke apa nama. kat Bachang tu.

Ok. atau lebih memudahkan cara laaaa.. kalau korang pening ngan direksen aku tu.. 

Pada yang tau Klinik Mawar Bachang. 
Deretan Klinik Mawar Bachang sahaja. 
Mudah kan?? 

Kalau GPS, korang google ajelah Klinik Mawar & Pembedahan (Melaka) Sdn. Bhd
Jalan Tun Perak

Insha Allah akan jumpa kedai ni. 

ni Facebook dia : Perniagaan YF Yong Fong

Selalu jugak dia buat promotion.
cam kat atas ni.. p la terjah. :)

Tu je aku nak share. mana tau korang rasa lebih murah dari tempat lain,
Boleh la membeli di sini..

Sharing is caring :)

No comments: