Wednesday, July 20, 2011

Apam Polkadot Dari Penang

Sob.. Sob.. 

Disebabkan tuntutan nafsu... dan tuntutan anak tekak.. 
Saya telah mengorder Apam Polkadot dari Penang.. 
Kemain jauh.. hahahahhahaha... 

Eh.. Ni order dengan duit.. bukan ngan air liorrr.. hahahahaha.. 
Sedap weiiii.. siyes.. 
Sudahnya aku pos ke rumah.. dapat plak masa waktu aku kat opis.. 
Telan air liur je bila adik aku cakap.. anak aku je belasah 14 ketol.. 
Siap congak congak.. baper yg bakal tinggal tuk aku laki bini.. :p

Udah agih pada anak buah sket.. (sorang seketul je.. hahahaha)
Ini la yg tinggal sebaris je seme flavour tuk aku laki bini.. :p

Oh yeeee.. aku order seme flavour.. ada coklat... peanut.. blueberry.. setoberi... 
Tapi aku sangat suke cekelat.. heheehhe.. 
Bak kata omputih.. 'dont judge a book by its cover'.. 
Siyes jangan judge gitu.. rasanya buat ko lupa rupanya gimana. hahahahaahha.. 

Aku order kat Anna.. dia dari Penang.. 
Korang search ke kat FB.. Apam Polkadot.. gambar profile ada gambo apam dia le.. hehehe

Mekasih anna.. akak beli yooooo... :)

9 comments:

eima said...

nanti nk blajar wat sendri ... hikhik

..nOj.. said...

cukup tak tuk ko tu wei. hihih

Drama Mama said...

aiseh! jauhnya order. dia pos kan eh? haaa nanti nak try..orang penang pun tka pernah rasa lagi ni. hehehe

Drama Mama said...

aiseh! jauhnya order. dia pos kan eh? haaa nanti nak try..orang penang pun tka pernah rasa lagi ni. hehehe

Ahkak Geli said...

asal ko bole dapat variasi warna? aku punya dapat 2 warna je?

Echa said...

eima...
aku suka semangat ko tu wei.. aku ni malas.. heheehhee

Echa said...

noj..

kalau ikut napsu mana cukup wei.. hahahaahhaa

Echa said...

drama mama..

yee.. dia poskan.. try la rasa.. sodap... heheehehe

Echa said...

ms geli...

entahnya.. aku suh dia buat ikut kaler flavour yg aku nak tu.. heheheeheh.. ko tak cakap gitu kot..