Tuesday, October 6, 2009

Syawal di PMC..

sambutan syawal seterusnya tahun ni berbeza sikit.. harapnya.. moga moga inilah kali pertama dan terakhir sambut syawal di sini yeeee..sbbnya??

Tak ada yang seronoknya bila tengok anak terlantar kat katil hospital.. sedut gas 4 jam sekali... melalak bila takut nak makan ubat... menangis bila ubat masuk ikut drip tangan... seme tu memang tak seronok.. lebih lebih lagi bila anak tak lena tidur.. dengan tidur yang bole dikira jamnya... tidur dalam keadaan berdukung... memang sangat tidak seronok.. masa tu.. apa yang paling seronok adalah bila dapat melihat senyuman.. dan gelak tawa anak.. biarlah senakal mana pun.. biarlah selasak mana pun.. asalkan anak sihat depan mata.. kan?? kan?? kan??

Admitted : 29th Sept 2009 (2.30 a.m)
Discharged : 3rd Oct 2009 (3.00 p.m)


Salam Syawal Dari Aqeef kepada semua pembaca blog tegar..
ikhlas tapi jauh.. dari Pantai Medical Centre..

12 comments:

SYAbAR said...

Echa,
Bagaimana keadaan Aqeef skrg dik? Sabar, kuat semangat & sentiasa berdoa utk kebaikan dlm menempuhi ujian dunia dik.

firahadifa said...

betul betul betul....

Y@ZeD@ said...

nape ngn aqeef??
siannye dia!! mesti sedeh giler raya kt spital.. sama cam akak last year!! huhuuu.....

so, camne skg? dah kembali cargasss ke aqeef.. moga nihh raya last kt spital ler ehh!!

~aSHa~ said...

aqeef kena apa wei?

Echa said...

kak syabar... skang ni dah alhamdulillah.. ok dah.. tq kak

fira... ni upin ke ipin ni??? hehehehehe.. betul sajeee

kak aida..
dia sesak nafas aritu.. dia sedih time nampak nurse baju biru jeeekk. pas tu, ektibiti diteruskan cam biasa.. sejak kuar sepital.. makin bertambah tambah aktif.. ubat nurse bagi tu bagoss.. hahahahahaha.. aminnnn.. tak nak p lagi dah ni..

asha..
aqeef dia sesak nafas aritu.. tak bole nafas.. teruk sangat.. takutttt aku wei.. rasa nak nangis.. terus bawak g sepital..

AiNeRzA said...

Ala...sian Aqeef...Alhamdulillah skang dah sihat...kutip duit raya x pada kakak2 nurse? Hihihihi

Echa said...

ain.. ala.. lupa plak.. lagipun nurse tu seme buat tak tau jeee.. dekut ar...

.:Iz-AnN (",):. said...

sian kat aqeef...moga dia cepat sembuh..

*Miss Geli^ said...

aqeef dah sembuh kan????

sian dia...

Echa said...

izan.. nora..
aqeef alhamdulillah.. dah ok dah.. skang ni tengah melasak ar ni.. hehehe

midot said...

echa sorry..biasa arr aku ni kan selalu ketinggalan zaman..anak ko dah sihat betul lah ni yer??

..nOj.. said...

nape aku xpasan entry ni... jgn ingat aku xambk tau lak tau... aku mmg xpasan...

cian aqeef... jgn sakit2 lg ye... cian ibu ngan babah