Monday, October 19, 2009

Jamuan Hari Raya Jabatan

Hari Jumaat ada jamuan hari raya kat opis ni.. makan. makan.. dan makan lagi.. sampai kembung.. secara pot luck je... bawak la apa yg korang rasa nak bawak.. sbb menu yg memang disediakan nasi impit, rendang ayam, kuih karipap...

aku bawak apa?? kepok goreng jeee.. janjilah kan.. dari tak adooooo.. lagipun kalau bawak yg heavy sangat.. nanti banyak sangat menu.. tak makan.. membazirrr.. kan ke amalan syaitonnn tuu.. ??? (ok tak alasan aku tuuu. :p)

banyakkkk sangat makanan.. antara yg aku ingat lagi.. cam kat bawah ni.. dari tekak kampung.. sampai ke tekak org putih pun adooo.. kek je ada dalam 5 bijik.. uisshh.. sedap sedap lak tu.. kuih kuih raya.. (dapat hamper dari supplier)...


sblom makan.. posing.. tengah makan posing.. dah makan memang la kena posing kan... :)



* agaknya baju putih tu menampakkan aku gemok kan?? iskkkk.. salahkan baju yeeee... (padahal muke tu pun dah menampakkan susuk badan aku yg 'selimmmm' tu.. heehhe.. )

4 comments:

Nana said...

wow meriahnye banyak nye kuih raya

SNAS said...

Wah...byk nye kueh raya

** Perfect Love ** said...

meriah..meriah. ;_)

Echa said...

nana.. snas..

kuih raya memang banyakkkk giler.. dah bis jamuan seme bawak balik sorang satu balang. heehhe..

p_love.. meriah.. ramai ramai memang meriah kan.. seronok je rasa..