Monday, January 12, 2015

Sesi Persekolahan 2015

Alhamdulillah.. 12 Januari 2015. Permulaan Sesi Baru Persekolahan 2015.


Cam biasa.. kalau sekolah mula..    
 i) Jalan Mula Sesak 
 ii) Parking Office Lambat Penuh

iii) Wall Facebook Penuh Cerita Ari Pertama Sekolah


Aqeef dah masuk darjah 2.. cepat nye masa berlalu.. 



Hari Pertama sekolah mmg kebiasaannya mak mak ni akan tunggu anak berhimpun.. masuk kelas pun mak nak tengok anak dok mana seme kan.. 



Ada yg dok cakap.. anak dah darjah 2.. xyah la nak tunggu tunggu.. anto balik ajelah keje.. 



Xpelah.. lain mak.. lain la perasaan dia.. aku kalau anak aku darjah 6 pun rasanya aku akan tunggu tuk ari pertama tu. :))



Cuma arini kat sekolah mak bapak murid darjah 1 je ramai.. yg darjah 2 ke atas ni mmg takde langsung.. xpelah.. janji aku ada tuk anak aku.. hehehehe.. masing-masing kan.. 



Harap Aqeef ok la tuk kelas dia ni.. sekolah kampung murid tak ramai.. jadi darjah 1-6 tu mmg akan jumpa la muka yang sama kecuali la ada murid baru pindah atau kawan dia berpindah sekolah baru. hehehehheh.. 

Kelas pun tak ramai..harap senang cikgu nak pantau.. sbb anak mak ni mmg aktif sikit.. :p


Gambar setakat ni takde la. segan plak mak mak ni nak kuar hp snap sana sini. Azam 2015 kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi :)))))) POYO.


No comments: