Tuesday, July 10, 2012

Lelaki Mengamuk Di JPM (Jabatan Perdana Menteri) - Blogger

Memang hot kisah ni kan.. 

Semalam pun masuk berita.. tb3.. 

Tak tahu lah puncanya kenapa.. lelaki yang katanya bernama khalil affandi abd hamid adalah seorang Blogger... menggelarkan dirinya 'Imam Mahadi'..

Ada juga yang mengatakan... blog kepunyaan lelaki tersebut adalah seperti berikut :


Skang ni blogger memang mendapat perhatian ye... ishhhh.. 

Apa yg jadi semalam tu memang menakutkan la... nasib takde orang awam cedera... 

macam macam skang ni ye... ish.. :(


Ni keratan berita sal ni :
Blogger Gila?? 
Kenapa tajuk nya sampai camtu sekali ye... 
Kan ada ayat yg rasanya lebih sopan.. 
Cam Blogger Terlampau ke... :p

Cuma pendapat.. :)

3 comments:

Nieyl said...

smlm pun terkejut gler dgr cter nie...kebetulan smlm cuti..Nasib baik kat kompleks B..bkn C..klu C..ee..terhampir dah tuh ngan my opis...huhuhu

umilia said...

ha ahla..nnti org cop asal blogger je giler..hehehehe..sib baik org ni tak main bom kan..ngeri la skang ni..

Munnafendy said...

paper skg ni nk tulis ikut sedapppp je