Monday, July 9, 2012

Beriadah di Taman Rekreasi Tangkak

Alhamdulillah... 
Dah hari Isnin dah.. cepatnya masa berlalu.. :)

Ni cerita minggu minggu lepas lepas punya... :)
Nama tempat tu.. aku create sendiri.. tak tau la apa nama betul dia... 

Dari rumah ke Tangkak... tak jauh mana... 
dalam 20/30 min je.. 
Saje bawak budak budak beriadah sket... takde la bosan sangat. 
Kat sini bessss sbb banyak sangat benda yang disediakan... 
Adik pun happy.. sbb ada susur pejalan kaki yg agak lebar... dan panjang.. 
Ramaiiiiiii orang kat kawasan permainan ni.  
So, adik ngan abg.. main la permainan yang takde orang nak main ni... :) 
Dannnnnnn... buaian dia besss.. ada ciri keselamatan sket la kan..  
Ok.. dah nak Maghrib dah... kita gerak pulang ye..
Nanti kita datang lagi..  
Setiap hujung minggu memang kami akan keluar.. 
Tak kisah la setakat amik angin ke.. tapi MESTI keluar.. 
Alhamdulillah... :)

6 comments:

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

jengguk sini .. taman reaksi takgkak area mana kat tangkak tu ke? nama je org bkt serampang tp pi tangkak just soping je hehehhe

umilia said...

betul3..aku pun tiap2 mgu wajib kuar..tak kira la mane pun hatta gi main kat playground kat bwh umah skali pun..asal kan kuar dr umah bwk anak3..hehehehe..

Echa said...

adlin kyra..

alamak.. bab tanya arah ni yg tak berapa nak lulus ni... tp tempat ni.. rasanya dekat betul dengan dewan kot.. sbb petang nampak budak budak buat latihan taekwando kat situ..

sebelah taman ni plak.. ada masjid... dia bukan kat jalan besar.. ha.. gitu..

Echa said...

lia.. kesian derang kan.. mmg kena bawak amik angin jugak.. tak ble nak terperuk je..

eima said...

anak2 hepi mak pak die lagi puas hati

Nana said...

hehe sama la wei
tiap weken mest keluar
xkisah la
g giant pon xpe
janji kuarhaha