Thursday, November 17, 2011

Nur Ain Hanania @ 6 months

Alhamdulillahhhhh... 

Ini budak dah discharged.... dan harapnya dah fully recovered laaaaaa... aminnn.. :)

Citer Admitted aritu jap jap lagi... 

Tapi nak share.. yang ini budak comot telah berusia 6 bulan pada hari ni... 

17 November 2011... 

Yeayyy.. dah bole makan nasi ayam.. :p
Demam nak makan la yeeeee.. :)

Dan.. tak nak tipu.. makanan pertama dia adalah.. 
cam whipped potato kfc tu... masa kat sepital... 
Dia memang nampak sangat kelaparan... 
Menangis... dan meleleh air liur seme.. 
jadi.. aku gagahkan ati... aku suapkan dia kentang putih tu je... yg coklat tu aku telan.. 
Sedappppppp.. hahahahaha.. 
Terus dia diam dan tak lama lepas tu.. tidoooo.. 
Ok.. baru aku paham.. anak aku dah lapar gile... sekian.

Makanan kedua dia adalah.. 

Selamat menempuh alam makanan... 
Selamat berumur 6 bulan... 
Dannn.. 

Semoga sehatttt selalu.. dan tak nak sakit sakit lagi ok... 
bikin risau hati je... :)

8 comments:

::Mamalyna:: said...

moga sihat terus dan suka makan cam ibunyer, ehhehe

{ e'mie } said...

aiyarkkss..tecit2 sudah suka makan eskrem kaaaa...ahaksss...

~aSHa~ said...

nape dia masuk spital???

Echa said...

mamalyna..

takut sebesar ibunya je nanti.. hahahahahhaha.. mekasih...

Echa said...

emie... konfirm sangat la ko ni tengok gambo je... hehehehee..
kan aku cakap.. cam whipped potato kfc tu.. heheehe.. bukan eskerim tu weih...

Echa said...

asha.. demam panas... hehehee

...sWeeT uMi... said...

alololo...comel nye dia...dah sihat ek...alhamdulillah...pasni mesti kuat mkn dia kan hehehe....mmuuahhhhh (^__^)

..nOj.. said...

nomelnye budak ni.

wei komen sy terhadap makanan :-
1. whipped potato tu daryn farrez mmg suka mkn, tp daryn xleh mkn byk mesti muntah. sbb berminyak sket yg cekelat2 tu kan. fareez xtau la sbb mmg tak penah bg byk2 lg.

2. beras merah ni aku ingat lg ko penah suggest daryn mkn. kemain beria dia muntah. mcm nk terkeluar seme isi perut. so kt fareez aku tak berani nk bagi

sekian