Friday, November 4, 2011

Malam Dinner Seminar Setiausaha - Serius Bes!

Sambung balik citer Cameron..

Kali ni citer sal Makan Malam hari kedua kursus tu... 
Makan pree.. mestilah semuanya indah.. :)
Lebih lebih lagi.. bila dapat cabutan bertuah.. 
Dabel Indah :p

Ramai yg dah tau kot... 
Aku pegi kursus tu anjuran UMP

Dapat lah jumpa kengkawan lama.. 
Seronokkkkkk.. 

Jumpa NOJA ngan Kak Miza
Kengkawan DSSJune99 
UiTM Jengka dulu.. 

Noja.. cam artis dah skang ni.. 
Terkesima aku masa memula tengok dia.. 
Tu yang takde efek langsung tu.. 

Kak Miza.. cam dulu gak... 
Sama je.. bezanya kak miza agak feminin skang. hehehehee.. 
Baju dicuci dengan Breeze Color dan Pencuci biasa.. hahahahahaha.. :p
Stok makan dua orang.. kiri aku nye.. 
Kanan nojah punye.. hahahahahahha.. 
Itu pun lepas habis makanan NOJA PEGI AMIK lagi makanan...hahahahaah
Tapi selera tetiba terbantut.. terus tak selera nak makan dah.. bilaaaaaaaa
*
*
*
*
*
Nojah dapat adiah wei... 
Pertama kali seumur hidup katanya.. hehehehe.. bessooooooooo
Selepas tu.. terus gelak.. gelak.. gelak.. dan bergambar.. 
Makan tak usik dah.. :)
Ni kitaorang dengan salah seorang penceramah.. 
Bes dia bagi ceramah.. salah seorang yg ada sijil pukau kat malaysia ni..
Korang hati hati la.. NOJA banyak ilmu dia dapat.. 
Noja mgkin bakal orang ke 4 yang akan dapat sijil tu.. ;p
Kitaorang bertiga.. haru biru ni.. kemain gembira lagi dapat bergambo.. hehehe
Dannnn..
Aku juga dapat adiah.. hehehehe..
Alhamdulillah.. syukur... 

Seronok la.. dapat jumpa kengkawan lama.. 
Yg paling bes.. dapat makan pree.. sedap jugak bbq nya.. 

Sampaikan dah nak balik pun ada orang tu sempat lagi makan soto.. 
Bungkus lain citerlah... 

Ni seminar paling bes aku penah pegi.. hehehehehhe..
Serius!

1 comment:

::Mamalyna:: said...

kemain nojah ngan tudungnyer... kalo nak toleh, terjurai2 anting2 tudung...