Wednesday, November 2, 2011

Cheezy KFC

Tinggalkan citer sal Cameron yang orang lain dah ulang alik 80 kali tu.. 

Kita teruskan dengan citer makanan... 
Memang tengah lapar kan... 

Aku memang suka mende yang ringkas dan mudah ni..
Sbb dah pemalas kan.. 
bab makan pun boleh malas :p

Aritu aku ngetest beli Cheese Powder dari FB.. 
Dan hasilnya memang tidak mengecewakan.. 
Sesedap Cheezy KFC.. 
Sius.. korang try laaaa.. 
Tengok gambar pun cukup laaaa... 
Yg kuning kuning tu... 

Yg fries tu.. aku beli timbang kat Mydin je.. hehehee
Yg putih tu mayonis.. 
Detail kan? 
Sedap weiiii.. 
Skang ni kan musim hujannnnn.. makan apa pun sedap.. 
Eh tak hujan pun makan apa pun sedap.. hehehee.. 

Dia serbuk.. nanti korang bancuh je ngan air panas.. mudah betul.. 

Korang try cari kat FB.. 
Aku ritu.. beli ngan Wholesale Kidswear Full.. 

Sekian.. hehehe

2 comments:

::Mamalyna:: said...

aku penah makan... memang sodap!

*Miss Geli^ said...

wei, aku cari mende kuning tu..nak beli ngan sape?