Friday, November 11, 2011

Fasha Sandha

Aku tengok gambar ni tadi kat http://beautifulnara.com/

Rasanya gambar tu sumber dari http://rotikaya.com/ jugak kot...

Pastu ada nampak orang share kat FB... 
Kat blog pun ramai... 

Kat blog aku pun ada.. :)
Fasha.. Fasha... 
Muka dia cantik kan.. memang aku akui la.. dia lawa.. mata dia galak.. 
Cuma nampak badan dia cam dah berisi sangat la..
dari blakang cam body builder kan.. 
Ketul ketul uuuuu... 

Bila tengok berkali kali.. kelakar pun ada..
di mana cantiknya baju tu?? heheehehehehhe... 

Kalau dia sopan sket.. mesti lagi lawa kan.. 
aku pun bukan bagus mana.. ni pendapat je... :)

5 comments:

hajar said...

salam...

tu la kak..naik segan pulak nak tgk fasha sandha berpakaian mcm ni..xtau mana cantik nya

Sidratul Muntaha said...

agak2 dia pakai sepender tak?
sbb tgk kat bahagian tetek tu mcm tak pakai kotang
ish - ish ish
takperlah..dia ni tgh kuciwa kot?
tu yg jdi lagu gitu..
gonjol,gonjol.

NenetPenne (NP) said...

badan yang cantik buat apa nak balut2..mestilah kena tunjuk...

fasha fasha..suka menimbulkan sensasi..pastu bila orang kutuk, marah... pada dia memang tak seksi sebab dia dah biasa pakai mcm tu, entah2 lagi teruk pun ada..bagi kita yang tak pakai mcm tu mestilah kata teruk...

tu pasallah rebecca nur islam pun bila dah islam pakai baju ala2 fasha juga... sebab dia tengok kawan2 islam pun sama je perangai...

.:fyzz:. said...

mak aih.seksi nya...leh lakon kt hallywood dh si fasha nih..sbb dia snggup wat apa saja..

...sWeeT uMi... said...

huhuhu sgt seksi...seksa mata ni nengok nye (",) ntah pe pe dia ni kan huahauahua