Tuesday, September 10, 2013

William Corner Kelana Jaya

Orang berkurun dah tiba makan kat sini.. 
Aku baru nak tiba sini.. 

William Corner la kita.. 
Sesambil lepak ngan member yg nak p NZ :p

Asalnya siang tu ada jemputan kenduri kawen kat Bangi.. 
masih dalam musim raya.. 
lepas kenduri.. beraya la dulu kat umah sedare belah FIL.. 

Then.. baru la janji nak jumpa kat sini.. 

Seronok jumpa kengkawan lama kan.. 

William Corner ni.. 
Ramai gile la manusia.. 
Berbagai kaum pun ada sini.. 

Penuh tempat.. 
Order cepat je sampai.. 
Tak tunggu lama pun.. :)

Ni Chicken Chop


Ni nasi goreng kot.. 
Soft Shell Crab kot .. entah
Nowa punye :)

Ni beger ntah midot punye ke anak dia tak tau.. 
Tp midot yg makan.. muahahahhaha

Banyak lagi menu haritu.. tp takde gambo.. 
memacam makanan.. sampai kena tapau bawak balik.. 

Air aku order dua kali.. 
So, lenkali datang.. order je terus gelas beso.. 
Tak rugi.. :)

Menu kat sini seme datang dalam portion yang beso beso yeee..
Jadi kalau jenis yang perut kecik tu.. 
Rasanya elok la Sharing is Caring je.. 

Aku nye chicken chop tu.. Share ngan Aqeef pun tak habis jugak.. 
SEriyes penuh perut weih.. 

Range harga dalam RM 11 ke RM 20 kot.. entah.. 
Aku pun tak tau la rege.. sbb tak berapa nak nampak rege.. 
Tp rasanya gitu la.. 

Cam bese la.. spesial menu tu.. 
rege nya pun tinggi sket la kan.. logik la.. 

Kalau ikut tekak aku.. 
Aku lagi suka Chicken Maryland ngan apple kat SS2 Murni.. muahahahaha.. 

Tp tak salah kalau nak mencuba kan.. 
aku mmg suka makan.. dan cari tempat makan.. 

Jalan Jalan Cari Makan katanya :)



No comments: