Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru


Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru di Malaysia.. 

Guru-guru yang pernah mengajar saya dari Tabika, Sekolah Rendah.. Sekolah Menengah... 
dan Pensyarah di UiTM dulu.. terima kasih atas ilmu dan nasihat yang diberi.. 


Selamat Hari Guru juga kepada Cikgu anak saya... :p

Yg juga merupakan rakan sekelas di Tabika dan Sek. Rendah dulu..
Jangan cubit anak aku ok.. hahahahahhahaha... :))

Tak lupa juga pada FIL yang merupakan Guru Pen. Kanan di Sek.
Rendah anak saya skang.. dan juga Sekolah Rendah saya dulu... 
Waaaa.. kellllasssss..hahahhahaha.. 


Dengan Tema Tahun Ini :
' GURU MALAYSIA, SATU ASPIRASI, SATU AGENDA'

* Aqeef xcited sangat nak g skul harini.. sampai kan terlupa nak bawak adiah hari guru dia.. 
pepagi hari guru dah buat darah aku naik.. hehehehehe :p
Hadiah.. kad.. seme disediakan.. anak anak skang untung... sengih.. bawak hadiah yg dah tersedia je.. 
Ingat dulu masa zaman budak skolah.. cari apa yg ada kat rumah je.. bungkus dan beri kat cikgu.. Rasa berbangga sangat dah.. berbeza dengan anak anak skang... hurmmmm.. 

Xpelah.. Kalau dulu mmg lain.. Sekarang dah berubah.. 
Sekurang kurangnya.. inisiatif ibu bapa kan.. 
Sbb aku mmg tak sampai ati nak biar anak aku tgokkk je orang lain ada adiah.. tp dia takde.. 
walaupun dia tak mintak.. aku yg sediakan.. sbb aku pun dah penah rasa susah dulu.. 

Sekian.. repekan mak di Hari Guru.. :p

2 comments:

Nana said...

aku xsempat nk crkan adiah
Smlm br tau arini ada sambutan ari guru kt skolah mia

Echa said...

hehehehe... xpe nana.. ko suh dia wish je. kembang dah ati cikgu tu nanti..