Wednesday, May 15, 2013

Big Bad Wolf Mitc Melaka

 Sebelum ni sibuk dengar sana sini org memperkatakan sal BBW kat kiil nunnnnn

Dengar ajelah kan... 24hours katanya ... 

Kita yg dok jauh ni.. dendiam udah la kan.. :)

Dannn.. tidak disangka sangka.. 
Serigala Jahat Beso ni datang plak ke Melaka.. :))

Alhamdulillah... 

Seronokkkk sangatttttttttttttttttttttt
Tp bukan 24 hours.. sampai jam 9malam je... 
Dan tidak sebesar.. seluas.. kat kiil tu.. 
Merasa juga ke BBW ni... 
Rambang sangat mata dengan buku buku yang sangat murah.. 

Mmg masuk je terus menuju ke
Children Section.. :)
Buku semurah RM3... 
Mmg untuk abg dan adik je ni.. 
Total semua dalam RM50... 

Dah berlalu pun BBW ni.. baru berkesempatan nak apdet... 
Kat IG dah lama pun aplod semua.. 

Tp up juga kat Blog.. sbb tetiba dapat wasap
dari silent reader katanya.. 
Huhuhuhu... terharu gile ok.. 

Tak sangka ada orang sudi nak tunggu entry kat blog ni.. 
Mekasih sangat :)

*Bajet bes gile.. hahahahahhaha

1 comment:

Nana said...

mmg murah dlu g skali bsar gile la hall dia
bli buku nia yg jenis hardcover
kt luo rege 49 bli kt bbw dpt 5 hengget je