Monday, February 20, 2012

Lagi Virus Chicken Pox

Lama dah tak apdet blog ni... :(

Di samping sibuk mende yg bukan bukan... sibuk juga mende yang bebetul mengundang sibuk... keje hakiki contohnya.. dan bukan keje hakiki pun tak kurang bizinya :)

Berita terkini... Abg long pula diserang chicken pox.. :(

Adik Nea ok dah.. tinggal kesan degil je sket kat muka.. badan tu... harap ilang la kan.. sbb org cakap kena time kecik ni senang ilang.. patutlah mak yg kena masa darjah 6 dulu.. kesannya ada sampai skang.. :(

Abg banyak sabo yeee.. jangan degil sangat nak garu.. memang la gatal.. ishhhhh... pastu amukan tu kurangkan sket... sabo sajelah sakit dada melayan ni... 

Moga cepat sembuh la ye abang... 

Dan... semalam g klinik.. dokter bagi abg long MC yeeeeeee.. seminggu.. kemain suka lagi abg long yeeee.. heheheheeh... 

1 comment:

umilia said...

ha ahla..aku lupe nak ckp ngn ko..ms anak no 2 aku kene ciken pox..aku inject kan abg nye biar tak jgkit..bkn ape..ms tu da ujung2 tahun..cuti aku da nyawa2 ikan je..alhamdulillah..abgnye tak kene lg smpai skang..tp la ni ade lak bdk kat taska anak2 aku kene ciken pox..maknye pndai gi anto taska lak..adeh..jgnla jgkit kat baby aku..