Friday, February 10, 2012

Dalam Tak Sehat.. Dia Buat Keje Jugak.. :)

Budak bertuah ni memang... 

Dalam tak sehat sehat dia demam campak ritu.. 
dia masih buat keje dia... 

Memang tak ble nak lepa sket.. 
Ada je kejaan dia..
Skang dia memang sangat suka memanjat... 
Bahyeeeee.. bahyeeee.. 
Jangan tiru aksi di atas ini.. :)

2 comments:

♥cikmOt♥ said...

alamak...dah beso pung dia...dah patut ada adik dah ni...lalala

...sWeeT uMi... said...

hehehe cam tu la bila dah besar kan..ada je yg dia nak buat...kena lebih alert pasni ekekekeke