Thursday, February 9, 2012

Apa Binatang di dalam Coral Wonderland Melaka..

Aku share sket apa binatang dalam Coral Wonderland tu ek.. 

Bawah ni adalah telur ikan jerung.. 
Bawah ni.. ikan phirana...
Tapak sulaiman..
Siput tak ble sedut.. :)
Bagai bagai jenis ikan.. cantikkkkk.
siput.. lawoooo.
Udanggggg.. eh.. lobster ke nama dia kan.. 
Lebih kurang la kan.. tapi memang gabak beso.
ni ntah apa nama.. lupa gile.. ritu ingat.. hehehehe...
King of the frog.. gileeeee.. geli.. hehehee
Ikan apa ntah.
Kat bawah ni gambo seterusnya adalah spesis haiwan agak pelik di mata aku.. heehe
BAwah ni menatang mende.. tak tau.. 
Tapi pelik.. dan kelakar.. heheheheehe
Ketam.. comel kan?? :)
Ikan 4 segi.. lagi comel kan. heheheh
Ok.. ni tak pelik.. 
Ular kuning.. kaler dia kuning menawan..
BAwah ni spesis ikan tau.. 
Sekali pandang cam batu karang je.. 
TApi tak tau nama ikan ni.. 
Ikan menyamar kot nama dia.. :p
Ikan ni cantik kan.. 
Ayu je rupa dia... 
Ni spesis siput.. 
Siput jangan sesekali nak try sedut.. itu nama dia kot. hehehehe
Paling menarik adalah obor obor dia.. 
Memacam kaler... cantikkkkkk
BAwah ni ikan jugak.. 
mak ikan bilis kot.. hehee
Udang.. lawa kan.. cam batu
Ok.. sekian.. lain tu kenal kan... :)

3 comments:

eima said...

yg ko tatau tu belangkas ....
ikan tu cam kenai tp dah lupa ...

siput yt panjang tu mmg klakar ..hehehe

ayang said...

yeke?? kena pegi nie... hehe

...sWeeT uMi... said...

teruja tgk semua picas ni...ada yg tak pernah tgk pun cam telur ikan jerung huhuhu...