Wednesday, November 5, 2008

November 08

lama dah tak apdet.. bizi sket... keje datang tak henti.. bosan kekadang tu... asik terima arahan dari orang yg bukan bos kita.. mencikkkkk.. takpelah.. nanti kena komplen plakk kan.. ni kita entry pertama tuk bulan nov ni... ari sabtu lepas.. 1nov g umah terbuka bos aku... issskkk.. sampai jek kat umah dia.. jadi segan giler nak kuar kete.. mana idaknya.. umah punya beso.. jangan kata umah la.. pagar dia jek rasanya bila dah total harga umah ngan tanah kat kg tu pun tak cukup lagi nak beli pago cam dia tuh.. iskkkk... ada ukiran nama lagiiiii. tapi bila dah masuk, sejuk sangat hati.. sbb wife ngan dia sangatlah humble... bos aku ni memang kayooo.. susah nak diceritakan perihal orang kaya ni.. tapi aku tumpang bangga atas kejayaan orang melayu kita.. rasanya kat perumahan tu memang umah dia la paling besar... antara menu dia haritu.. soto & lontong (wife dia buat), sate, bergedil yang sangat laaaa sedapnya.. nasi impit, kuih muih, berjenis kek lapis sarawak... memacam lagi ar... tak ingat dah.. tapi bes la.. act, bos aku ni orang sarawak.. (sedare nojah kot.. ) hehehhee.. tapi dapat makan sket sket la kan.. sbb bujang aku tu dok xplore satu umah dia... segan giler ar... siap tolong 'susun' kusi makan lagi tu weiii... tak tentu arah dibuatnya la.. tapi sangat la senang ati bila tuan umah laki bini datang bertegur sapa dari satu meja ke satu meja... ermmm... tak lama pun... sbb ramai sgt vip, businessman yg datang.. mak datin seme.. iskkkk... cecepat la aku laki bini mintak diri.. sblom balik siap la dia panggey wife dia jumpa aku.. hehehe.. kenal lak tu wei... siap ckp 'tima kasih banyak banyak ye aishah... sbb datang'.. alahaiiii rasa nak salu datang jek.. hehehhehhe.. habis citer umah terbuka..

citer sal keje lak... ari senin 1/11 jek miting sampai kul 12tgh.. lama tol ar dok bincang dalam tu.. pas miting p lak jamuan beseday pegawai kat sini.. makan sate lagi... tapi kali ni sate dia sangatttt la sedapnya... sbb dia perap ngan madu dulu... iskkkkk... didatangkan khas dari kl kabonya... petang tu lak aku amik time off sbb ada hal sket... bis citer ari senin

semalam lak.. selasa 2/11 bos takde... bengkel.. salunya bos tadek sblom ni memang ske ar.. tapi kat sini aku rasa eloknya bos ada 24jam dari dia tadek.. sbb keje aku lagi banyak bila dia tadek ni.. seme nak amik alih ar tugas 'mengarah' aku dari masa ke semasa tu.... iskkkk.. ni dah kira buat keje tak ikhlas la plak.. tapi bukan apa.. kekadang keje tu seme tak yah suh aku la... menci tau... bos pepagi dah tipon bagi keje tambahan... tak cukup tangan dah rasanya... tapi makin banyak keje tu makin seronok keje kat tempat yg tak baru sangat pada aku ni... takpelah... lagi banyak buat keje, lagi banyak mende baru aku tau kan.... ikhlas... ikhlassssss... semalam agak bizi gak... mana idaknya dalam kul 6 lebih baru aku balik... ermm...

No comments: