Thursday, November 13, 2008

Insyaallah.....merancang, perancangan, rancangan...

Dalam kebizian tu... terselit jugak kebizian dalam merancanakan sesuatu untuk kami sekeluarga.. insyaallah.. semoga segalanya berjalan lancar... hehe. macam bagus jek.. macam nak buat apa jek kan.. aler.. lantak ar... bukan salu pun buat perancangan cenggini.. kenalah mula dari awal.. perancangan tuk tahun 2009 nanti... kalau semenya ok, alhamulillah.. tak sabar rasanya nak tunggu masa tu... iyelah.. beselah orang kg kan.. eksited tu terlebih sket.. skang ni masih dalam phase 1 lagi planning tu... mana la tau... tetiba ada masalah dalaman dan luaran, seme nya masih lagi dalam perancangan.. cehhh.. cam la nak organize wedding menteri.. cam la nak g melancong oversea kan bunyinya.. heheheh.. takpe.. takpe... kalau takde perancangan tak bley gak.. walaupun kita yg merancang.. tuhan yg menentukan.. tapi harap harapnya seme nya berjalan dengan lancar... aminnnnnnn

2 comments:

"hotmummy" said...

ni aku nk teka... mesti nk pg cameron cam org lain kan... alerrr jgn la pg lg... klu ko pg, tinggal aku sorg je lg kt mesia ni yg xpenah jejak kaki ke cameron ailen tu...

sya's said...

iskkk.. idok ler.. kan aku dah janji nak tunggu ko pegi dulu... aku jadi orang las yg sampai ke kameron tu weii.. hehehe.. aku tunggu ko ek.. dun wori la..