Monday, November 10, 2008

8.06 pagi??? dan SEMUTTTT..

iskk.. apelah... arini lewat lagiiii.. mujo ar bos aku masuk lambat pagi neh tadi.. selamat... alasan aku lewat pagi ni ialah.. arini ujan yeee... so, adik aku yg salunya g sekolah naik moto... tak bley naik moto sbb ujan kan.. so, kami laki bini anto dia ke sekolah dulu... tapi alasan yg sebenonya... dah ujan.. aku terbangun lewat.. hahahaha.. dah nama pun ujan.. kete banyakkk... iskkk.. pastu derang bawak kete cam nak g makan angin... bengang giler.. aritu dah ar lewat.. dah tercalar aku nyer attendance.. hehehe..

aku nak tanya la kan... ada petua pape tak nak mengelakkan semut halus kat umah aku tuh... bengang giler ar.. rasa nak cubit jek semut tu seme.. hehehe.. ni semut yg halus giler tu tau... kecittttt jek.. pijak pun tak tentu lagi mati.. semut ni memang banyakkkkkkkkkkk walaupun aku dah mop, dah lap, dah letak ubat semut bagai.. ada lagi.. adoiiiilah.. tolong ar bagi idea dan petua pada aku.. tolong yeeeee... sbb semut ni jugak la banyak barang letrik cam thermos, kettle aku rosak tau... dia masuk dalam tu seme... air masak yg bertutup tu seme pun ada semut.. tak paham.. pening dahniiiiii....

2 comments:

-cHef nOj- said...

ckp la nk kna komen... isshh ko neh... xckp mane aku nk tau... neway umh aku pn byk semut... mane dtg la... pelik la aku... rase nk bakar pn ade umh tu... isshhh benci kn... nk2 semut halus2 tu... dh la sakit klu kna gigit...

sya's said...

huhu.. komen tak ikhlas.. mencik... aku bukan suh komen tajuk citer semut... aku nak tanya camner cara nak bunoh seme semot tu..