Friday, November 21, 2008

Minyak Telon Cap Lang


inilah rupa minyak telon yg anak aku guna.. ini kira minyak telon kedua yg anak aku guna lah... masa bb dulu guna minyak telon yg kaler kuning... botol ngan air kaler kuning tu kan.. 6 bulan jek umur dia aku try guna ni... beli kat kedai ubat cina.. orang tu saggeskan.. kebetulan minyak telon yg kaler kuning tu out of stock... so terai la... alhamdulillah... aqeef ok je.. minyak ni pun wangi skettt la kan... so nojah... terai lah pada perut darryn plak yeee.. mana ler tau kan... yg ni botol kecik.. dia ada botol besar.. rege dalam rm3-rm6 sahaja...

oh ya.. minyak ni kalau sapu kat perut aku takde rasa panas pun.. tak tau la sbb perut tebal ataupun sbb perut dah diselaputi stretch marks ni kan.. hehhehehe.. tapi ntahlah.. sejak 6bulan lagi aqeef dah kai minyak ni... tak panas rasanya... tapi kan.. kalau ikut logiknya kita sapu minyak ni pun tuk bagi kehangatan pada bb kan... sbb tu sapu kat belakang badan dia sket... kat tapak kaki sket... sbb tak nak bagi sejuk.. ntahla weiii.. testing 1 2 3 dulu ar..beli botol kecik..

1 comment:

"hotmummy" said...

aku takut ar nk pakai kn minyak kt tecik aku tu... cian dia memula naik cam ruam2 kt perut dia... pastu menggelupas.. minyak ni panas x wei