Friday, November 7, 2008

Fuhh!!!

giler ar.. pagi tadi lewat aku sampai... swipe kad pun kul 8.05 am gitu... adoilah.. nampak plak kete bos dah ada kat parking bawah.. lagi kelam kabut aku naik.. pastu lif plak satu buat hal.. tinggal ada lagi 2 lift... lama giler plak tu nak tunggu lift tu turun ke G.. dah naik lift plak.. kemain ramai lagi naik... dah stiap tingkat plak tu berenti... memang geram giler ar... korang naik ar tangga.. bagi aku naik sorang.. hehehe.. aku dah ar tingkat 7 kan... berjaman ar kena tunggu.. itulah.. padan muka aku.. saper suh lambat lagi.. masuk jek office terus jek tengok bilik bos dulu.. eh.. tutup lak bilik dia... takde orang.. tipon lak bunyi....my boss kollll... tengok tu.. hp ada.. tapi saje nak spot check aku dah sampai ke blom.. memang tepat pada masanya lah aku sampai tuh.. fuhhh!!!! selamat aku.... bos MC harini.. ye.. yeee....hehehhee... sian bos aku.. tak sehat dia agaknya... sbb dari semalam lagi dah bad mood... aku pun kena jugak ar tempias bad mood dia tuh... tapi takpelah.. bos rehat kat umah dendiam yeee... rileks kan badan.. tenangkan fikiran.. minggu depan kita jumpa... Fuhhhhh!!!!!..

No comments: