Friday, January 18, 2013

Hujung Minggu Kami

Hujung minggu adalah hari berpeleseran kami anak beranak :p

Keluar jenjalan saje... makan makan... 

Tak soping apa pun.. mmg saje keluar sama sama... 

Hujung minggu je pun jumpa kan.. nak buat gane :)

Skang ni adik ngan abg mmg akan duduk sesame kat blakang.. 
Memula ok... tunggu la 10min pastu... mmg haru biru... 
Tutti Fruitti... share ber4

'Sharing is Caring' kan... hehehhe 
Anak anak saya...  
Lepas makan... kita pegi main Bowling... 

Permintaan Si Abg Long... meh la kita..  
Cam ko tengah korek idung bang.. hehehee.. 

Kita main kat MIBC je pun... 

bukan kita.. derang.. aku tak main pun.. 
Permulaan... babah ajar si abg.. 
Dia tak penah main.. tp berkeinginan.. 
Meh kita bg dia rasa...  
Main saje saje.. what du u xpect la kan.. 
Hahahahhahaa..  
Tiba masa adik plak amik bahagian.. 
Kejarlah satu MIBC tu... hahaahahh 
Adik plak nak test..  
Ble dikatakan ni la rutin kami setiap hujung minggu.. 

Kalau tak keluar ke mana mana pun... 
Mesti akan keluar dedekat minum petang ke... 

Kalau tak.. kesian kat anak anak... 
Hari biasa.. mmg derang tak keluar la.. duduk kat rumah je.. 

Apa pun... i'm a happy mother n wife.. 
Tetiba.. hehehehehhe

1 comment:

Nana said...

ok la ada rutin tiap mgu
aku ni kena selang2 rutin aku hehe
dah laki nye keje shif kan selang seli weken keje weken cuti mgu ni cuti xtau nk mrayap mana