Thursday, November 22, 2012

Boboiboy Angin & Boboiboy Tanah

Kalau mak-mak demam Durian Crepe skang ni... 

Anak-anak plak demam Figure Boboiboy ni.... 

Boleh je dapatkan di Petronas berdekatan :)

Setiap Figure berharga RM19.90

dan kalau beli barang dalam Petronas dapat la harga RM16.90 tu.. 

elehhhh.. sama jee. heheheheh

Ada 6 keseluruhan Figure ni... matilamakkkkkk.. :p


Anakanda Aqeef dah dapatkan dedua Figure Boboiboy tu.. 
Tinggal satu je.. Boboiboy Halilintar katanyaaaa... 

Yg lain lain dia cakap tak ENSEM.. hahahha.. selamattttttttttttttttttttttttt... :)


Boboiboy Halilintar akan keluar menemui adik adik.. / anak anak awal Disember nanti.. 
jangan lupa dapatkan ye.. hahahahahhaha.. 

* Setiap kali pegi Petronas... si abg suh tanya org tu.. dah kuar ke blom figure halilintar... pitam kejap.. huh.. 

3 comments:

♥cikmOt♥ said...

kata kat abang...bulan disember belum tiba ye...hehehe

Nana said...

ada 6 semua nya kan?
damia ada 4 tunggu bulan 12 bapak dia janji nak cukup kan koleksi
kopak!

Atie.Rashid said...

anak dara atie pun dh ade 4.. nak tgu gopal ngan boboi petir kuar.... adui....