Thursday, June 13, 2013

Windmill Station

Ini adalah entry kebiasaan kalau cuti lama.. 
Atau takde modal nak buat entry apa.. iaitu :

Entry Makanan :)

Mmg kalau hari cuti... 
Kami akan keluar.. bawa anak anak keluar.. 
Makan di luar... :)

Dua bulan sekali... boleh la kan.. 
Windmill Station Bukit Beruang.. 
Cam biasa.. starter menu kita.. 
Kalau ke sini.. biasanya menu kami sama je.. hehehe

Beef and Chicken
Cuma haritu.. beef tu cam tak masak sket hujungnya.. 
Nampak kan.. jadi kami potong dan buang je.. hehehe
Selebihnya alhamdulillah.. masak.. 
Satu lagi.. Nasi goreng ayam mende ntah.. 
Sedap jugak.. 
Kalau pasan.. aktiviti kami sekeluarga setiap ujung minggu
Mmg akan sama.. 

jalan jalan.. keluar.. makan makan.. 
Sbb mmg hujung minggu je pun kami dapat jumpa sekeluarga.. 
So, mmg akan dihabiskan dengan anak anak sepenuhnya.. :)

2 comments:

zarena heeney said...

tak suka kan klu mkn daging yg tak msk sgt nie
tak tahu la mcm mana org lain blh mkn daging yang 1/2 cook tu

Echa said...

zarena..

ada org mmg sengaja mintak daging half cook kan.. tp saya mmg tak ble la... tak ble nak masuk.. hehehehehhe..